درباره

کفش ملی

خانه » درباره ما

درباره ما

کفش ملی تنها در مدت چند سال با شتابی شگرف به تولید، فروش و صادرات روزانه 120 هزار جفت کفش رسید و رکوردی قابل ثبت از نظر کمیت تولید و شبکه توزیع و فروش را بر جای گذاشت.
با رونق کسب و کار طی زمانی کوتاه، زمینی در منطقه جنوب غرب پایتخت را به این مجموعه اضافه کرد اما پس از عبور تعداد کارگران از مرز 10 هزار نفر و صدها مهندس، تكنسين، مدير و... با چشم اندازی توسعه محور در محوطه ای به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع، پارک صنعتی کفش ملی را در منطقه اسماعیل آباد و در سال‌های آغازین دهه پنجاه بنیان نهاد.
در کارخانه کفش ملی تا سال ۱۳۵۰ گونه‌های مختلفی از کفش¬های ورزشی، چکمه، پوتین، دمپایی، کفش کتانی، بچه‌گانه و کفش ایمنی تولید می‌شد‪. ‬‬‬‬‬‬‬
طی دهه 1340 و 1350 شرکت¬های متعددی در زمینه های تخصصی تولید چرم و کفش و سایر اقلام مرتبط، همچنین توزیع و فروش محصولات یکی پس از دیگری زیر چتر گروه صنعتی ملی، آغاز به کار کردند. بیش از پنجاه شرکت صنعتی و تجاری حاصل این دوران بود که تنها در زمینه تولید انواع کفش در بیش از 25 شرکت صنعتی با شرکای داخلی و خارجی مشارکت داشت.

گالوش

گالوش نخستین کفش ماشینی خاورمیانه است که تولید آن در خیابان خیام تهران آغاز شد. تا پیش از آن گالوش ها از کشور چک اسلواکی وارد می­شد و به قیمت 10 تومان به فروش می­رسید اما در سال 1336 محمدرحیم متقی ایروانی در صدد تولید مشابه داخلی آن برآمد و با یک دستگاه ماشین اتوکلاو که از آن برای گرم کردن لاستیک استفاده می­شد "گالوش­های تو سرخ ایرانی" با آستر کش باف را به قیمت 4 تومان به دست مصرف کننده ایرانی رساند و این آغاز راه تولید صنعتی کفش در ایران و خاورمیانه بود که با تولد "کفش ملی" رقم خورد.

ملی پوش باشیم

با بیش از نیم قرن تجربه دارای بزرگترین زنجیره فروشگاهی در خاورمیانه

تاریخچه

تاریخچه شرکت

کفش ملی از سال 1336 تا به امروز بدون وقفه در بازار ایران حضور فعال داشته است، نشان فیل ما فرهنگی به نام استفاده از کفش های صنعتی را به خاورمیانه آورد و به عنوان پدر صنعت کفش ایران، بخشی از تاریخ و خاطره مردم شد.

experiance

تجربیات شرکت

حضور در بازارهای بین‌المللی و صادرات به بیش از 14کشور جهان با کفش‌های نظامی،سرپایی،ورزشی و...این نشان را به نامی آشنا در بسیاری از کشورها تبدیل کرده و تامین یکپارچه کفش‌های ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی نیز برگی از قدم‌های فرا مرزی کفش ملی بوده است.

چشم انداز

چشم انداز و ماموریت

توسعه سهم بازار، ارتقا بهره وری عملیاتی سازمان، توسعه بهره وری سرمایه های انسانی از اهداف گروه صنعتی ملی است. ما در تلاش برای رسیدن به روزی هستیم که نام کفش ملی نه تنها در جغرافیای مقدس این سرزمین که در بازار کفش جهان به عنوان نشانی معتبر بدرخشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید